Depozycjonowanie

Rozkręcając biznes w Necie musimy zdawać sobie sprawę z tego, że konkurencja będzie chciała nas osłabić, powszechnie stosując niezwykle nieuczciwe posunięcia – nie tylko przy zastosowaniu depozycjonowania stron w Google, jednak także dodawanie niekorzystnych opinii o naszej instytucji na poważanych portalach, blogach bądź forach branżowych. Rosnąca wiedza internautów sprawiła, że nim zdecydują się podpisać z określoną korporacją umowę, najpierw poszukują o niej informacji wpisując w wyszukiwarkę frazy takie jak: nazwa firmy + opinie, nazwa firmy + referencje itp. W sytuacji gdy niepożądana nam opinia dotrze na szanowany portal występuje spore prawdopodobieństwo, że zdobędzie ona pierwsze lokaty w rankingach wyszukiwarek na frazy związane z opinią naszej firmy. Problem jest tym poważniejszy, bo zwykle posiadacze takich serwisów nie są skłonni do usuwania tej skąd inąd niesprawdzonej informacji. oferta depozycjonowanie stronJak sobie z tym radzić? Najwłaściwszym sposobem jest połączenie działań powiązanych z pozycjonowaniem i depozycjonowaniem stron.

Nasze przedsięwzięcia bazujemy na wykonaniu min. 10 serwisów tematycznych na których umieszczamy pozytywne dane o danej firmie, usłudze – następnie promujemy je na wybrane słowa kluczowe, na które do tejże pory widniały niepochlebne opinie. Działaniom depozycjonowania podlegają te strony na jakich możemy napotkać nieuczciwe, złe informacje. Naturalnie tego typu zabieg nie działa na szkodę naszej konkurencji i w żadnym przypadku nie może być rozważany jako przestępstwo. Dzięki takim zabiegom osiągamy synergiczny efekt; depozycjonujemy złe opinie – promujemy te korzystne. Na specjalnie stworzonych stronach posiadamy całkowitą kontrolę nad opiniami dotyczącymi naszej firmy. Komu zlecić depozycjonowanie złych opinii? Wszystkie działania z zakresu depozycjonowania należy zlecić specjalistom z odpowiednią wiedzą i narzędziami do efektywnego i prawidłowego prowadzenia całego procesu, który musi opierać się na ustalonym wzorcu: Dogłębna ocena fraz oraz haseł na jakie opinie o naszej firmie wyświetlają się wysoko w wynikach organicznych wyszukiwarek. Przygotowanie min. 10 stron tematycznych na jakich umieszczamy pochlebne opinie o artykułach i usługach wskazanej firmy Pozycjonowanie stron tematycznych na określone wcześniej frazy, przez pisanie artykułów ze słowem kluczowym jako opisem linku. Depozycjonowanie złych opinii, komentarzy czy postów.

Monitoring wyników Aby osiągnąć skuteczne i trwałe wyniki z depozycjonowania stron należy ten proces powierzyć doświadczonym i sprawdzonym ekspertom, którzy zadbają o wszystkie segmenty procesu. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w usunięciu nieprzychylnych informacji o własnej firmie chętnie udzielimy wsparcia. Kontakt telefoniczny 532-003-560 bądź mailowy biuro@rankit.pl