Wizerunek marki w Internecie

Popraw wizerunek w Internecie swój bądź własnej firmy. Specjalizujemy się w kreowaniu wizerunku i ochronie wizerunku w Internecie. Zapewniamy ciągły monitoring Internetu co zapewnia zarządzanie nim w czasie rzeczywistym. W wypadku pojawienia się sytuacji krytycznych pomagamy w opracowaniu strategii i wygaszeniu ich złych efektów. Zapewniamy wsparcie w internetowych działaniach marketingowych, w doborze mediów oraz narzędzi marketingowych. Umożliwiamy swobodny kontakt ze fachowcami w zasadzie outsourcingu marketingowego. Pozwól nam zbudować pozytywny wizerunek w sieci – dzięki unikatowej wiedzy z branży e-PR, prawa i relacjom z właścicielami serwisów, umożliwiamy spółkom i osobom społecznym skuteczną obronę dobrego imienia. Na życzenie klienta usuwamy złe opinie oraz oczyszczamy wyniki wyszukiwania Google.

Jeżeli Twój wizerunek w Internecie jest nadszarpnięty w wyniku oszczerstw i wpływa to źle na Twój wizerunek, jesteśmy dla Ciebie dobrym partnerem. Budowanie dobrego wizerunku otworzy przed Tobą kolejne perspektywy biznesowe, a dzięki naszemu doradztwu w zakresie e-PR i marketingu internetowego rozwiniesz swój biznes wzmacniając pozycję na rynku. Budowanie wizerunku w Necie jest mechanizmem polegającym na dobrym zastosowaniu dostępnych kanałów komunikacji. Efektywne kreowanie wizerunku wymaga ustalenia kim/czym osoba, firma, marka ma być i jak chcesz by była widziana. Wszystkie działania jakie wprowadzasz w celu realizacji tychże ustaleń tak by dotarły do znaczniejszej świadomości użytkowników to własnie kształtowanie wizerunku. Posiadasz doskonały wpływ na takie elementy naszej pracy jak oferta, logo, prezentacja produktów, procesy biznesowe. Kształtowanie obrazu w Necie wiąże się natomiast z dodatkowymi czynnikami jakie należy wziąć pod rozwagę. Podstawowe elementy takie jak strona internetowa, prezentacje, przedsięwzięcia marketingowe są czynnikami prostymi do polepszenia, jednak to co na temat naszej marki piszą inni wymaga zupełnie odmiennego stanowiska. W tym kontekście tworzenie wizerunku w Necie polega przede wszystkim na weryfikacji komunikatów na Twój temat i ich analizie, a potem modyfikacji. Przykładowymi kanałami dotarcia są Google, branżowe fora internetowe, portale branżowe, serwisy opiniujące.

To w tych miejscach Twoi potencjalni klienci, wspólnicy biznesowi sprawdzają kim jesteś a jak Cię widzą tak Cię piszą. Dlatego Nasza metoda dla marki odbieranej jak marka osoby, spółki, produkt bądź usługa zapewnia także wsparcie w tworzeniu kanałów dotarcia do informacji.